loading...
REAL MADRID
OBI بازدید : 151 یکشنبه 12 شهریور 1391 نظرات (0)


مایکل Essien بازیکن جدید رئال مادرید که به تازگی به این تیم آمده و...

مایکل Essien بازیکن جدید رئال مادرید که به تازگی به این تیم آمده و هافبک مرکزی سفید پوستان در مقابل رسانه ها ظاهر شد، در کنار مدیر روابط نهادی، امیلیو Butragueño، به ابراز رضایت خود را در پیوستن به رئال مادرید "خانواده" است. "من هرگز تصور من در اینجا خواهد بود. من در چلسی متمرکز بود، و هرگز فکر نمی کردم که رئال مادرید را برای من می آیند. این همه واقعا به سرعت اتفاق افتاده است. من خوشحال می شود در اینجا و من می خواهم به تمام برای من این پیراهن و این باشگاه، گفت: "بازیکن جدید رئال مادرید.
انتقال این بازیکن غنا روز گذشته منعقد شد و Essien توضیح داد که چگونه از امضای قرارداد، به تصویب رسید: "این همه واقعا به سرعت اتفاق افتاده است. من در اتاق هتل بود بعد از ظهر دیروز و من یک تماس از مورینیو، که گفت که او بسیار خوشحال خواهد بود برای من به اینجا می آیند. او مرا به چلسی و من به او گفتم که من همیشه آماده است تا با او کار می کنند، و من اینجا هستم ".
بازیکن رابطه بسیار ویژه با مدیر رئال مادرید، که او همواره به عنوان پدر می گویند: "من او را که به دلیل نگاه کردن به او به عنوان یک پدر. او مرا به چلسی است و ما باید یک رابطه بسیار خوبی است. من در واقعا به خوبی با او است. هنگامی که او به من به نام او از من پرسید می آیند و به من گفت این بود که من خواهد بود مایل و من آمد. یک تماس از مورینیو بیش از اندازه کافی است و تنها کلمه من به او این بود: بله. من فقط می خواستم به بازی. این همه اتفاق افتاده واقعا به سرعت، اما من خیلی خوشحال هستم. من خاطرات بسیار خوبی از او است. بهترین زمانی بود که او را به غنا آمد که با بچه ها کار می کنند و آنها خیلی خوشحال است که او را ببیند. عالی بود. "
Essien است که در اینجا برای کمک به این تیم و هدف مهم خود را برای برنده شدن غنائم است. "فوتبالیست های بسیار خوبی در رئال مادرید وجود دارد و من اینجا هستم تا در هر موقعیت که مورینیو از من می پرسد به بازی بازی. او به من خیلی خوب می داند و می داند که من می توانم در هر موقعیتی به جز بازی به عنوان یک دروازه بان است. من مایل به بازی در هر نقطه از او می پرسد من به بازی "، اظهار داشت: غنا، که با استفاده از اولین حضور خود را در زمان قبل از رسانه ها برای ارسال یک پیام به طرفداران:" من می خواهم به طرفداران که من همیشه آماده برای بازی می گویند برای این باشگاه و کمک به آن را به نفع خود غنائم ".
هافبک مرکزی به پایتخت در روز شنبه، صحبت در مورد تجربه اش و روشن ساخته است که او آماده است برای شروع: "مورینیو مرا در فرودگاه ملاقات کرد. این جلسه بسیار سریع بود. ما هر دو خیلی خوشحال برای دیدن هر یک از دیگر، و من نمی توانم صبر کنید تا شروع به بازی کردن و لذت بردن از فوتبال من است. در حال حاضر، من در وام هستم و برای رئال مادرید کار سخت خواهد. خواهیم دید که در پایان فصل چه اتفاقی می افتد. من پیش فصل بسیار خوبی را با چلسی بود و من آماده برای بازی. اگر من نیاز، من می توانم از فردا بازی کند. من تا به حال چند مشکل فیزیکی، اما آنها چیزی از گذشته. من مناسب و احساس قوی. رئال مادرید مرا در غیر این صورت. "
Essien دو سال پیش یک هدف بزرگ مقابل بارسلونا در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به ثمر رساند و او را در مورد این هدف خواسته شده بود: "من هنوز هم به یاد داشته باشید که هدف، اما آن را در گذشته است. من در حال حاضر در رئال مادرید هستم و من می خواهم به تمام من برای این تیم است. "من افتخار به استقبال مایکل Essien به عنوان یک بازیکن رئال مادرید به نمایندگی از باشگاه: غنا Butragueño امیلیو، مدیر این باشگاه از روابط نهادی، که گفت: Essien همراه بود. ما خوشحالیم که او در اینجا. او بازیکنی است که توانایی های خود را به عنوان یک بازیکن سطح بالا برای سالهای زیادی در بالاترین سطح بین المللی نشان داده شده است و ما در حال متقاعد شده است که هر دو ماهیت رقابتی خود و توانایی های خود را به ما کمک خواهد کرد که برای دستیابی به تمام اهداف ما برای این فصل است. او می داند که فقط بهترین است از او و انتظار می رود که هدف از این باشگاه است را به نفع خود تمام غنائم برای آن رقابت است، اما ما معتقد هستند که این مرحله بسیار موفق خواهد بود که در حرفه ورزشی خود را ".
Butragueño توضیح داد که چگونه امضای دوم از رئال مادرید این فصل به تصویب رسید: "این باشگاه یک پیشنهاد بسیار جذاب برای خانم دیروز بعد از ظهر، و ما این پیشنهاد را مورد بررسی قرار. زن جوان نیز با این پیشنهاد که او و ساخته شده بود و همه چیز را از آن نقطه شتاب خوشحال بود. واقعیت این است که مورینیو Essien در گذشته مدیریت بسیار مهم در تصمیم گیری نهایی شد. او به طور کامل به او اعتماد می داند و همه چیز در مورد سطح رقابتی خود را و او بر این باور است که Essien تاثیر بزرگی را در این فصل، پس از آن، همه چیز واقعا به سرعت اتفاق افتاده است. "

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سلام به وب رئالی بات خوش آمدید. این وب مخصوص هواداران رئال است. برای تبادل بنر با ما بر روی لینک زیر کلیک کنید. AxGiG, تبادل بنر با ما
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بهترین تیم باشگاهی جهان کدام است؟
    بهترین بازیکن جهان کیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 30
  • کل نظرات : 11
  • افراد آنلاین : 8
  • تعداد اعضا : 6
  • آی پی امروز : 26
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 30
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 30
  • بازدید ماه : 54
  • بازدید سال : 1,633
  • بازدید کلی : 17,680