loading...
REAL MADRID
OBI بازدید : 152 دوشنبه 06 شهریور 1391 نظرات (2)


خوزه مورینیو در اتاق مطبوعاتی...

 در پایان دیدار مقابل ختافه در استادیوم ورزشی آلفونسو پرز. مربی سفید پوستان تجزیه و تحلیل gameand اعلام کرد که پیروزی به سمت خانه عادلانه بود: "ما تحت سلطه و موفق به کسب 1/2 thefirst، اما ما به خوبی بازی نکرده است. آنها تساوی و ما در secondhalf ضرب و شتم، اما نیمه اول، دوم بسیار متفاوت بود. ختافه سزاوار را به نفع خود اندی آنها تبریک می گویم ".
مربی مادرید wantto را بهانه ای برای شکست این تیم: "ختافه سزاوار را به نفع خود. Theplayers می گویند هندبال توسط Colunga وجود دارد، اما من اهمیتی نمی دهند. آنها playfantastically نیست، اما آنها را به نفع خود و تبریک می گویم به آنها سزاوار است. ما playedbadly و عملکرد ما قابل قبول نیست. من نا امید نمی کند، زیرا نتیجه thefinal، در شرایط مسابقه است، جای تعجب نیست ".
هنگامی که در مورد ضرر پنج نقطه ای با توجه به تیم های برتر پرسیده، مورینیو تضمین می کند که "بیش از حد بسیاری از نقاط با شش در پیشنهاد است. این badstart بدون شک است. این بازی در مقابل والنسیا tothis متفاوت بود، چرا که ما کشید اما سزاوار را به نفع خود. این امر نه مطابقت داشته باشد. ما سزاوار losein یک بازی مثل امروز ".
مورینیو بازی کردن اهمیت رئال مادرید در هر یک از مقام itsthree به دست آورد مسابقات: "من فکر نمی کنم آن را به حال برای من اتفاق افتاده است. اما eachseason چیزهای جدید اتفاق می افتد: من می خواهم 100 امتیاز به دست آورد هرگز، یا 120 گل به ثمر رساند. MYCAREER است طولانی تر و این است رئال مادرید و normalthat از شش نقطه در دسترس نیست که شما فقط برنده است. Supercup differentbecause آن یک رقابت حذفی است. امروز شده است یک بازی وحشتناک ".
با توجه به اشتباهات احتمالی این تیم، مربی پرتغالی که بر روی آنها ratherwork در پشت درهای بسته در اتاق در حال تغییر: "It'scomplicated آن را در تجزیه و تحلیل چنین راه را با روزنامه نگاران هستند و thingsthat وجود دارد، می تواند در مقابل مورد بحث قرار نمی را فشار دهید. بازیکنان نمی دانم چه Ithink و چیزهایی که من با آنها به بحث در مورد وجود دارد. آنها خسته، افکار inmy، پس از مسابقه است. من دوست ندارم پس از بازی ها صحبت کنید. "
مورینیو نمی خواست نه شکست به دلایل فیزیکی یا فوتبال را سرزنش: "این یکی یا دیگری It'shard برای من در این مورد با شما صحبت و اینکه بازیکنان من دیدن واکنش اینترنت من onthe و یا در مطبوعات زمانی که من پناهگاه 'T صحبت به آنها نشده است. من شنیده whatthey گفت که در مورد هدف دوم، هندبال توسط Colunga، من نمی دانم اگر آن را isor. من شنیده ام که داور را متهم فابیو گفتن یک کلمه آنها می گویند او didn'tsay. من فقط می خواهم آنها بدانند که شکست سزاوار بود. ختافه ایفا کرده است تایید، اما آن را بیشتر شکست ما بود. آنها خوب بود اما ما بد ".
در نهایت، مورینیو صحبت در مورد توپ های مرده و چگونه بازیکنان خود را برای آنها آماده: "Deadballs بسیاری از جنبه های. سازمان و خطا های فردی است. در matcheswe اخیر بیش از هر زمان دیگری در سازمان دفاعی برای توپ های مرده و کار wecan't در آن را هر بیشتر کار کرده است. در سازمان ما می تواند به بهبود است به خاطر weanalyse فیلم، فتوشاپ و ما بر روی زمین آموزش. اما شما همچنین خطا haveindividual و یک بازیکن ماموریت خود را تکمیل کنید. هدف thatthis را درک می کنم که در برابر والنسیا اذعان اهداف مضحک "است.

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط کاسیاس در تاریخ 1348/10/11 و 22:04 دقیقه ارسال شده است

سلام
بنرتو قرار دادم

این نظر توسط mohmad در تاریخ 1348/10/11 و 16:25 دقیقه ارسال شده است

سلام وبلاگ خوبی داری اگر مایل با تبادل لینک با ما هستید ابتدا ما را لینک کنین بعد بگید با چه اسم و ادرسی شما رو لینک کنیم


کد امنیتی رفرش
درباره ما
سلام به وب رئالی بات خوش آمدید. این وب مخصوص هواداران رئال است. برای تبادل بنر با ما بر روی لینک زیر کلیک کنید. AxGiG, تبادل بنر با ما
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بهترین تیم باشگاهی جهان کدام است؟
    بهترین بازیکن جهان کیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 30
  • کل نظرات : 11
  • افراد آنلاین : 8
  • تعداد اعضا : 6
  • آی پی امروز : 42
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 48
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 48
  • بازدید ماه : 72
  • بازدید سال : 1,651
  • بازدید کلی : 17,698