loading...
REAL MADRID
OBI بازدید : 138 یکشنبه 05 شهریور 1391 نظرات (1)


خوزه مورینیو در...



بقیه مطلب در ادامه مطلب

خوزه مورینیو در دور مقدماتی در ختافه صحبت کرد. "دیده می شود دیدار مقابل سویا و من که آن را دوست دارم اما این برای من چیز جدیدی نیست. دوست داشتم مربی و چگونه او سازماندهی تیم خود و ایده های من به تحسین کار خود را از من به لالیگا کردم. بسیار به نظر می رسد تیم به خوبی متعادل در تمام جنبه های آن است. آنها دوباره به خوبی سازماندهی شده، دفاع خوب، تهاجمی، بیرون می آیند و در ضد حمله، قوی با تکه توقف، با تعداد زیادی از بازیکنان یک تیم بسیار ماهر، تقریبا همه همان سطح، و یک نیمکت است که به خوبی متعادل با بازیکنان تیم اول و از آنجا که ورود من بازی در ختافه همواره دشوار بوده است، و فردا از این قاعده مستثنی خواهد بود. "
او آگاه است که بازیکنان به آن استفاده می شود و قادر به تغییر طرز فکر خود را به نوع دیگری از رقابت را به صورت. به عنوان سال پیش توسط بازیکنان بهتر بازی کردن در این نوع شرایط است. آنها بیشتر و بیشتر به پخش مسابقات متوالی و در مسابقات مختلف استفاده می شود. این درست است برای رئال مادرید بازی مهم فردا، و همچنین به عنوان مهم ترین رقابت، لالیگا دوشنبه خواهد بود سوپر جام در حال حاضر ما فقط باید در مورد لالیگا و ختافه فکر می کنم ". "ما خوب است. با توجه به لحظه ای که ما در آن هستیم و فصل قبل از ما تا به حال، با قطع آن، و با بازیکنان که دو روز قبل از شروع لالیگا رسید، من فکر می کنم ما خوب است." او گفت، صحبت کردن در مورد وضعیت این تیم است.
بنزما و ایگواین یکی از مسئولان بازی، هر دو به عنوان بازیکن تیم اول بازی کرده اند. رئال مربی رئال مادرید توضیح داد که معیارهای او با استفاده از زمانی که انتخاب یازده نفر، و برجسته سازگاری خود را بر روی زمین: "این است برخی که خواهد باشد وجود دارد بازی برای هر یک نه وقتی که انتخاب شده است ساخته شده است به اجازه 1 بازیکن بازی و نه دیگری. ، آن را به دلیل نوعی از معیارهای تعیین می شود. من تنظیم نشده کنار یک مسابقه برای هر یک، یک امروز خوشحال است، فردا دیگر به عنوان مربی، نگرانی من این است که شرایط فیزیکی بازیکنان، اگر آنها خسته آنها را عملکرد همان، و بازیکنی که به نظر می رسد بیشتر مناسب برای کسانی که در زمین هستند را نمی دهد ... من سعی می کنم به خواندن بازی است. گاهی اوقات من می توانم آن را با موفقیت و بار دیگر، خیلی نیست، اما من خواهید سعی کنید به دنبال یک معیار ".
په په پس از بازگشت به آموزش با تیم خود تعجب بزرگ بود و مربی پرتغالی در مورد او صحبت کرد و احتمالا تشکیل بخشی از یازده استارت در برابر ختافه: "ما قصد داریم تا امروز بعد از آموزش تصمیم می گیرید که وقتی او را آموزش دیده دیروز، او را به ما داد یک احساس خوب است، امروز او همان کار را خواهم کرد و پس از آن خواهیم تصمیم گیری. " صحبت کردن در مورد فابیو Coentrão و عملکرد خود را، او گفت: "برای من، او کاملا در آخرین بازی ایفا کرده است".
بازار باز است و مورینیو در مورد وضعیت تیم ها در این مرحله در رقابت که هنوز هم ورود و خروج ندارد، صحبت کردیم. "من واقعا نمی تواند بگویم خیلی بیشتر. بازار بسته می شود خیلی دیر شده است. این برای همه خوب می دانیم که تیم ملی قطعی قبل از شروع مسابقات قهرمانی ما شروع بازی و بسیاری از چیزهایی که ممکن است تغییر کند وجود دارد، اما راهی است که در آن است و شما فقط باید آن را قبول کنید. تنها چیزی که طی روزهای اخیر تغییر کرده است، وضعیت نوری و جایی که او به بازی در این فصل است. همه چیز ادامه می دهد آن را به عنوان ".
مربی رئال مادرید صحبت در مورد روشنایی لامپ برای هر فصل با این باشگاه انجام می شود و مدل ورزشی و اقتصادی است که سفید پوستان به دنبال ستایش. "رئال مادرید خیلی خوب اداره می شود. این رئیس جمهوری است که در سال های آینده از وقت خود را در مقایسه با بسیاری دیگر، که نه تنها در مورد حال حاضر، اما به طور عمده در مورد آینده و ثبات اقتصادی از یک باشگاه است که ماست، اما به آن تعلق دارد به همه madridistas. او فکر می کند بسیاری در مورد این تعادل است. هنگامی که او می کند چیزی، او تلاش می کند به آن انجام بنابراین نه به عنوان این تعادل به ناراحت. معاملات که راحت تر برای کنترل، مانند نوری را وجود دارد، و در به این معنا، رئال مادرید می داند آنچه در آن انجام می دهند و آن را به خوبی. "
Morata است یکی از بازیکنان جوان و اشکال بخشی از پویایی تیم اول و رئال مادرید توضیح داد که وضعیت او و نشان داد که در روز یکشنبه او را بر روی نیمکت رئال مادرید برابر ختافه خواهد بود. "من بر او تکیه می کنند همانطور که من همه آنها را تکیه می کنند. او یک بازیکن از تیم اول و هنگامی که Castilla بخواهید او را به بازی، ما هر دو می گویند بله یا نه بسته به شرایط است. برای دیدار مقابل ویارئال آنها پرسیده ام برای او، بلکه برای این یکی را داشته باشد، اگر چه او را بر روی نیمکت تیم اول می شود و نه در دسترس خواهد بود برای Castilla. اما وضعیت بر اساس بارگیری در این هفته ما تجزیه و تحلیل. اگر Castilla می پرسد برای او و ما رفتن به او استفاده کنید، آن را به خوبی برای Castilla و خوبی برای او به بازی "، اعتراف مورینیو.
"من فکر می کنم کاکا است در موقعیت بهتر از خودم به در مورد آینده اش صحبت. او می داند بهتر از من آنچه که او را به فکر کردن و مقاصد خود هستند. به عنوان مربی برای همه بازیکنان رئال مادرید، من خودم را محدود به گرفتن عملکرد به بهترین شکل ممکن از هر یک. و اگر در پایان، در سپتامبر 1ST، او در اینجا و او در فصل 2012/2013 بازی می کند، پس از آن من به او احترام گذاشته و سعی کنید بهترین عملکرد ممکن را از او دریافت کنید. این چیزی است که ما در سال گذشته و ما به او برای رسیدن به چیزهایی است که معلوم شده است که مهم است. از آنجا که هر یک از نقطه ایم به دست آورد شده است مهم است. به همین دلیل است که من باید تا آگوست 31st صبر کنید و اگر او هنوز هم در اینجا، می توانید از بهترین کارایی ممکن را از او "، او در مورد هافبک رئال مادرید گفت.
وقتی پرسیده شد در مورد حضور بازیکنان تاریخ و در تیم اول، خوزه مورینیو گفت: "بازیکنان جوان ما داشته باشد، بهتر است این بازیکنان بیشتر است." "در رئال مادرید، بهتر است اما من دوست ندارم. شما از من خواست سوال روز دیگر یک مرد به من گفت که او آن را دوست هنگامی که بازیکن تربیت می شوند، به جای خریداری و آن مرد قهرمان اروپا با چهار بازیکن بسیار خوب تاریخ و زمان: Koeman، روماریو، Stoichkov و Laudrup " به بسته بندی کردن، زمانی که در مورد Modric خواسته، او گفت: "من در مورد بازیکن از تیم های دیگر صحبت می کند. Modric یک بازیکن تاتنهام و مربی خود را در مورد او صحبت کنید "، به این نتیجه رسیدند مربی سفید پوستان.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سلام به وب رئالی بات خوش آمدید. این وب مخصوص هواداران رئال است. برای تبادل بنر با ما بر روی لینک زیر کلیک کنید. AxGiG, تبادل بنر با ما
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بهترین تیم باشگاهی جهان کدام است؟
    بهترین بازیکن جهان کیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 30
  • کل نظرات : 11
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 6
  • آی پی امروز : 49
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 57
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 57
  • بازدید ماه : 81
  • بازدید سال : 1,660
  • بازدید کلی : 17,707