loading...
REAL MADRID
OBI بازدید : 1553 سه شنبه 14 شهریور 1391 نظرات (0)


کاکا کفش های آدیداس جدید خود را در...

کاکا کفش های آدیداس جدید خود را در امکانات ورزشی از لا کاسا د کامپو ارائه شده است. هافبک برزیلی، که هدف خوب خود را نشان داد، به ثمر رساند در چهار فرصت های او تا به حال برای گرفتن توپ به هدف، که بر روی پلت فرم در وسط دریاچه قرار داشت، پس از آن به رسانه ها حضور داشتند صحبت کرد و در مورد راه که در آن او در حال برخورد با یک فصل جدید در باشگاه: "این به من انگیزه می دانم که مورینیو شمارش در من است و من امیدوارم که آماده می شود برای زمانی که او به من نیاز دارد مرحله جدیدی آغاز می شود من در رئال مادرید است و من می خواهم به حمل. در کار با هدف به دست آوردن اعتماد مربی را به بازی به طور منظم من خوشحال هستم، شغل من است به قطار و امروز، در روز من خاموش، من قصد دارم آن را در یک جلسه دو. زمانی که من به خارج به داخل مردم در خیابان مثل دیدن من لذت بردن از فوتبال در برنابئو و این چیزی است که من می خواهم و امید ".
بازیکن سفید به ستایش کیفیت تیم خود را در خط میانی و مطمئن باشید که از ورود Modric و Essien در حال رفتن به یک اثر مثبت در میان طرفداران و بازیکنان همکار: "در خط هافبک ما بازیکنان بزرگ و هر دو Mordric و Essien را بزرگ و توانایی مثبت به این تیم است. آنها ضروری و مهم است چرا که تیم مهم ترین چیز است و همه ما به یکدیگر نیاز دارند ".
کاکا رقیب تیم خود را در مرحله گروه لیگ قهرمانان تجزیه و تحلیل: "ما تیم بسیار قوی، قهرمان آلمان، هلند، انگلستان و اسپانیا این گروه سخت ترین، اما برای ما آن را به خوبی به خاطر ما ام را آغاز کرده است. قوی در این رقابت مهم است، که در آن بازیکنان رئال مادرید در مورد لیگ قهرمانان دهم هیجان زده هستم. شروع می خواهم که به این معنی است که شما حق غلیظ تر از شروع است.
برزیل نیز به عنوان اول از این فصل، که تیم اش در مقابل بارسلونا اشاره کرد: "بردن سوپر جام اسپانیا، نشان می دهد که این تیم برای مبارزه با تمام عناوین این فصل ما را شکست رقیب بزرگ و این بدان معناست که ما قصد داریم برای انجام همین کار را با هر کس دیگری. "
صحبت در مورد وضعیت شخصی کریستیانو رونالدو است، رئال بازیکن خط میانی رئال مادرید روشن بود: ". من می خواهم به او بگویم که او تا به حمایت از ما در هر راه ما می تواند کمک او بازیکن اساسی، این تیم است با او و او است برای شاد بودن است.
هنگامی که در مورد جام جهانی بعدی که خواهد شد مکان در کشور خانه خود را و انتخاب نام توپ است که آنها خواهد شد با، فرایند است که در آن او شرکت بازی را خواسته، او اعتراف: "این انگیزه واقعی و رویایی را در جهان ایفا جام در کشور من. من ایفا کرده است و سه من می خواهم در رئال مادرید انجام در سطح بالا این فرصت را به قادر به بازی در جام جهانی است که به نام توپ در حال رفتن به Brasuca است، که یک نام برزیل است که بدین معناست که شما با افتخار برزیل ".
در نهایت، او در مورد چکمه های او ارائه شده گفت: "این بسیار مهم است برای یک بازیکن در چکمه های خود را به اعتماد، احساس می کنید که آنها راحت هستند و آنها را در طول بازی متوجه نیست من با آدیداس آغاز شد زمانی که من 19 ساله بود.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سلام به وب رئالی بات خوش آمدید. این وب مخصوص هواداران رئال است. برای تبادل بنر با ما بر روی لینک زیر کلیک کنید. AxGiG, تبادل بنر با ما
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بهترین تیم باشگاهی جهان کدام است؟
    بهترین بازیکن جهان کیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 30
  • کل نظرات : 11
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 6
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 18
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 18
  • بازدید ماه : 42
  • بازدید سال : 1,621
  • بازدید کلی : 17,668