loading...
REAL MADRID
OBI بازدید : 139 پنجشنبه 16 شهریور 1391 نظرات (4)

خوزه مورینیو...

 خوزه مورینیو (Setúbal، 1963)، آیا دریغ نیست که لحظه ای می آید. در واقع، او تردیدی نیست در همه. مربی رئال مادرید، که در باشگاه نخبگان انجمن مربیان برگزار شده توسط UEFA شرکت، در مورد تیم خود را با روزنامه اسپانیایی در حالی که در Nyon صحبت کرد. رئال مادرید گروه لیگ قهرمانان تیم خود نگران نباشید و به او می گوید که آنها را توسعه داده اند "روح بسیار رقابتی" که به او کمک می کند تا احساس آرامش است. کاکا، Essien و Modric بازیکن با نام در مصاحبه با روزنامه های ورزشی ذکر شده بود.
چگونه باشگاه می خواهم به رئال مادرید یا بارسلونا، که مالکیت بین هزاران نفر از سهامداران تقسیم، مبارزه با پیشرفت تیم با حمایت میلیونرهای روسی یا عربی مایل به قرار دادن مقدار بی حد و حصر پول به جلو؟ نمی توانم ستاره های خود را حفظ کنند؟
رئال مادرید، بارسا، بایرن ... باشگاه است که سرمایه منحصر به فرد، که سرمایه های تاریخی خود است. این نمی توان خرید. عناوین، جام اروپا، تاریخ، داستان، طرفداران ... این چیزها را نمی توان خرید. بهترین بازیکنان می خواهم با این تیم، این سه اشاره کردم و چند نفر دیگر که دارای کابینت کامل از تقریبا صدها نفر از غنائم خود را. هنوز نقش را در تصمیم گیری های بازیکنان. سپس شما باید به حساب آورد که قانون بازی جوانمردانه مالی در حال آمدن است به زودی. پلاتینی می گوید این را به نامه اعمال می شود. آنها از محدودیت ها و تحمیل آن دشوار خواهد بود برای باشگاه که به خوبی ساختار، حتی اگر پشته از پول نقد. منطقی، از نقطه نظر رئال مادرید، باشگاه و باشگاه من می دانم در مورد من، ساختار به جای این، و ما آماده هستیم برای به مرحله جدید را وارد کنید. رئال مادرید پتانسیل ها و تاریخ برای حفظ بهترین، بازیکنانی مثل کریستیانو، کاسیاس، بنزما، ایگواین ... به طور خلاصه، همه از تیم ملی ما است. بارسا بیش از حد. اما باشگاه هایی که زندگی می کنند به طور انحصاری بر روی سرمایه گذاری از صاحبان آنها نمی خواهد آن را خیلی آسان است، زیرا آنها مشکلات به دلیل عدم وجود خود را از ساختار و همچنین عدم وجود خود را از تاریخ روبرو می شوند. پس قانون بازی جوانمردانه مالی چیز خوبی برای فوتبال است.
در همه باشگاه نخبگان سه نوع از بازیکنان وجود دارد: "بالا ده" در جهان، در اواسط محدوده و در پایان پایین تر. هر تیم می تواند 11 بازیکن از پایان بالا داشته باشد، اما شاید آنها می توانند بازیکنان اواسط برد. باشگاه ساختار مانند مادرید و بارسا به رقابت با روس ها و شیوخ برای این بازیکن است. مشکل واقعی وجود دارد این طور نیست؟
این می تواند باشد، بله. نمی دانم. در حال حاضر بازار در حال تغییر است یک مقدار زیادی است. در حال انقباض است. اما به عنوان مثال، در این هفته در فوتبال روسیه، زنیت هالک و Witsel برای یک صد میلیون یورو به امضا رسید. پرداخت نقدی به دو باشگاه تاریخی از پرتغالی و قاره ای فوتبال، پورتو و بنفیکا. آنها بازیکنان است که ما می توانیم با تیم های لیگ قهرمانان اروپا در آینده ای نه چندان دور را ببینید، اما آنها را در روسیه به پایان رسید. پول برای بازیکنان فوتبال است که هنوز هم مهم است، اما به طور عمده برای بازیکنان اواسط برد. بازیکنی که پنج میلیون یورو در سال را بدست آورده است که قصد ندارم به صورت ارائه پنج و نیم. اما، فرد درآمد دوازده هزار یورو به ازای هر سال که می شود ارائه شده چهل هزار مسلما رفتن به تغییر شرکت. این منطقی است، به خاطر آن است که زندگی در حال تغییر است. اما به ادامه صحبت کردن در مورد مقدار با آنچه که ستاره های بزرگ آن را کسب می باشد شبیه به این نیست. چه که با هالک و Witsel، دو تن از بهترین بازیکنان در لیگ پرتغالی اتفاق افتاد، در عرض چند سال آینده تکرار خواهد شد. اما به یک ستاره بزرگ را به ترک باشگاه تاریخی، به عنوان برنده خواهد بود به آسانی. این یک واقعیت است که در حال حاضر برای انطباق است.
گروه لیگ قهرمانان خود را از چهار قهرمان ساخته شده است. آیا می توانید یک بررسی سریع از تیم های دیگر می دهد: شهر، دورتموند و آژاکس؟
سی، سی. ایزوتوپ verdad. Y هیچ پسر انفرادی cuatro بله، بله. درست است. و نه تنها چهار لیگ قهرمانان، اما سه نفر از چهار نفر از ما در این گروه وجود دارد از سه نفر برتر از لیگ قهرمانان در اروپا: لیگ لالیگا، بوندسلیگا و لیگ برتر. من فکر می کنم که فوتبال ایتالیا در حال حاضر رنج می برند و تنها یوونتوس تنها می تواند نگه دارید تا با تیم که در گروه رئال مادرید هستند. لیگ فرانسه است، بهتر است، اما هنوز به آن سطح رسیده است. البته این گروه بسیار دشوار است. با پر کردن این گروه آژاکس، که در حالت دائمی بازسازی هستند، اما همیشه جالب جدید، افرادی که می خواهید را به یک نام برای خود قرار داده و تا مبارزه است. آژاکس همچنین دارای عناوین و پوشیدن آنها را بر روی پیراهن خود را هر چند که آنها دفاع می شود آن را با برخی از جوان players.de لیگ، چین فونز د لس cuatro فونز estamos EN ال GRUPO tres somos campeones د لاس tres primeras د EUROPA: لالیگا، بوندس لیگا لا Y LA برتر. Porque من parece فونز ال کاکا sufriendo está، فونز انفرادی لا یوونتوس podría mantener ال پاسو د لس equipos فونز یونجه EN ال GRUPO دل مادرید. está creciendo Francia، pero aún هیچ llega جنوب nivel. ایزوتوپ GRUPO durísimo سازمان ملل متحد، desde luego. Y پاراگراف cerrar ال GRUPO está ال آژاکس، فونز está EN پرماننت reconstrucción pero فونز siempre ofrece jugadores nuevos E interesantes، gente فونز quiere hacerse سازمان ملل متحد nombre Y فونز دره گورا. ال آژاکس además tiene títulos Y لس lleva EN سو camiseta aunque لا defiendan jóvenes futbolistas.
هفته گذشته، در Montecarlo، افکار عمومی در میان مطبوعات این بود که رئال مادرید لیگ قهرمانان اروپا گروه گروه مرگ است. راد Gullit موجز آن را قرار داده که: "شما می توانید هر گونه یو پی اس لغزش در آن گروه را ندارد، حتی کوچکترین خطا '. آیا شما موافق هستید؟
من کاملا با Gullit به توافق برسند. تفاوت بین گروه ما و بقیه این است که رئال مادرید نمی تواند به صورت درهم و برهم است. نه می تواند رقبای ما: شهر، دورتموند و آژاکس. علاوه بر این، یکی دیگر از موضوع را در نظر بگیرید: این دو تیم که از طریق از گروه ما به مرحله حذفی لیگ قهرمانان در همان حالت برسد نه به عنوان 14 که از هفت گروه دیگر واجد شرایط. اجازه بدهید توضیح دهم. ما باید از دقیقه اول در تمام مسابقات مرحله گروه را در سرعت کامل است. با حداکثر شدت، غلظت، و قرار دادن اپوزیسیون تحت فشار است. برای دریافت از طریق به دور از 16 خواهد شد بسیاری جسمی و روحی تلاش کنند. دیگران را از طریق احساس تازه، بدون کارت، بدون نیاز به سیستم های تعلیق، کنترل زمان زمین از بازیکنان، چرخش ... مزایای بسیاری است که رئال مادرید، منچستر سیتی، دورتموند و آژاکس نمی خواهد داشت. خواهیم با تلاش زیادی انباشته چهارم برسد، احتمالا با کارت، با تعداد زیادی از دقیقه بازی در شدت بالا، و جسمی و روحی خسته.
مرحله گروهی خواهد بود قدم زدن در پارک، درست است؟
این آسان نیست. اما دانستن تیم من، بازیکنان، همچنین من باید صادقانه و می گویند که منطبق شدید مسابقات که پیدا کنم، نه، پیدا کنیم، آسان تر به آماده شدن برای بیش از دیگران است. من اطمینان در دانش است که رئال مادرید را توسعه داده اند روح بسیار رقابتی شده است. هیچ نیازی نیست که برای گفتن هر چیز دیگری در مورد این تیم وجود دارد. آنها می دانند که آنها باید در بالای بازی خود را و به همه چیز را در لیگ قهرمانان و که، که آیا آنها بازی خوب، بهتر و یا نرمال مسابقات آنها باید به در این تیم است که در مقابل آنها. ما باید پیش از اولین دقیقه از بازی برای اولین بار در برابر منچستر سیتی در برنابئو.
آیا منچستر سیتی تیم اصلی به ضرب و شتم؟
خب، من خیلی مطمئن نیست. دورتموند قهرمان آلمان، آنها یک تیم بطور عالی یا ظریف یا ریز تنظیم کامل از بین المللی، تعداد زیادی آلمانی ها و دو تا از بهترین بازیکنان لهستانی. آنها در حال به دست آوردن تجربه لیگ قهرمانان، ورزشگاه چشمگیر و طرفداران است که به حمایت از آنها را به تمام راه را. با آژاکس، شما هیچ وقت نمی دانید. آنها می تواند باعث ناراحتی شود. وجود دارد که هیچ حاشیه برای خطا ... اما بله، منچسترسیتی یکی از تیم های قوی به دلیل پول خود را، بازیکنان خود، بازیکنان کلاس جهانی است. شهرستان یک تیم به ارمغان آورد و با هم به پیروزی در لیگ قهرمانان، همراه با آن قصد به ارمغان آورد. سرمایه گذاری است که آنها در حال ساخت سال پس از سال، تا به هدف از بلند کردن جام اروپا. این رفتن دشوار می شود. سخت برای رئال مادرید ... سخت آنها را به خاطر رئال مادرید رئال مادرید.

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط قیمت روز خودروی شما در تاریخ 1403/02/11 و 15:08 دقیقه ارسال شده است

آیا به دنبال یک منبع معتبر برای ارزیابی و قیمت گذاری خودرو هستید؟ با مراجعه به سایت baravard.com به سرعت و سهولت می‌تونید از ارزش واقعی خودروها مطلع شده و قیمت منصفانه‌ای برای خرید و فروش خودرو تعیین کنید. برآورد برای انجام این کار از هوش مصنوعی استفاده میکنه و به شما کمک میکنه تا تصمیم‌گیری‌های خود را بر اساس اطلاعات صحیح و دقیق انجام مدهید. همین حالا به سایت baravard.com مراجعه کنید و از خدمات حرفه‌ای آن بهره مند شوید.

این نظر توسط سینما در ماشین با ایرانتیک در تاریخ 1399/03/13 و 0:06 دقیقه ارسال شده است

سینما در ماشین
https://www.irantic.com/car-cinema
من بابت سایت خوبتون ممنون هستم. ایرانتیک جدیدا ویژگی جدیدی آورده که توسط آن میتونیم با ماشین بریم داخل سینما و فیلم سینمایی رو از داخل ماشین ببینیم. اینجوری هم راحت تریم هم بهداشتیه هم خوراکی میتونیم سینما ببریم با خودمون.سینما ماشین بهترین کاری که کرده اینه که صدای سینما هم دست خودمون هست و میتونیم از رادیو ماشین صدای سینما رو پلی کنیم.
شهرهای تهران و کرج و قم و شیراز و مشهد و اصفهان و احتمالا تبریز هم سینما ماشین رو دارن میارن. کلا خیلی حال میده این سینما در ماشین .
پیشنهاد میکنم ی بار امتحانش کنید...
سایت ایران تیک یک سایت هست که با ادرس irantic.com در دسترس هست و بلیت سینما و بلیط کنسرت و بلیط تئاتر رو میتونید ازش تهیه کنید. قیمت بلیط ها با تخفیف ویژه هستند.

این نظر توسط هر روز آخرین خبر استخدامی را برات اس ام اس میفرستیم در تاریخ 1393/10/09 و 4:10 دقیقه ارسال شده است

سلام وقت بخیر

اگه تمایل داری هر روز آخرین اخبار استخدامی شرکت ، سازمان های دولتی را دریافت کنی

می تونی به لینک زیر جهت فعال سازی بری

http://sms.mida-co.ir/newsletter/6/estekhtam

این نظر توسط دریافت پنل رایگان به همراه خط اختصاصی با پیش شماره 50005 در تاریخ 1393/09/07 و 2:15 دقیقه ارسال شده است

باسلام خدمت شما مدیر عزیز

جهت ثبت نام پنل اس ام اس رایگان با همراه خط اختصاصی با پیش شماره 50005 می توانید به آدرس

http://50005.mida-co.ir

مراجعه نمائید.

منتظر حضور گرمتون هستیم

mida-co.ir

این نظر توسط پیشنهاد یک کسب کار هوشمندانه در تاریخ 1393/08/26 و 1:25 دقیقه ارسال شده است

با سلام خدمت شما

این پیام احتمالا آینده ی تجاری شما را متحول خواهد کرد

شما می توانید با حداقل سرمایه ی اولیه ،

صاحب جامع ترین مرکز فروشگاهی و خدماتی شهرتان شوید

جهت کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت WWW.IBP24.ORG مراجعه نمایید

این نظر توسط سامانه پیامک در تاریخ 1393/07/02 و 1:36 دقیقه ارسال شده است

با سلام خدمت شما مدیر محترم
شما می توانید با عضویت در طرح همکاری فروش پنل و خطوط پیامکی از بازدید کننده وبلاک خود درآمد کسب کنید
ابتدا وارد آدرس زیر شوید و مراحل ثبت نام رو کامل نمائید
http://sms.mida-co.ir/hamkar
سپس وارد پنل کاربری شوید و از قسمت شبکه فروش و بازاریابی کد های مربوط به فروش پنل را در سایت خود قراردهید بعد از معرفی هر کاربر به شما 25 درصد سود فروش داده می شود
جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت زیر مراجعه نمائید
mida-co.ir
info@mida-co.ir

این نظر توسط سامانه پیامک در تاریخ 1393/04/20 و 3:57 دقیقه ارسال شده است

با سلام خدمت شما مدیر محترم

برای داشتن یک سامانه حرفه ای و رایگان همین حالا اقدام نمائید. سامانه sms5002.ir به شما یک پنل پیامک کاملا اختصاصی رایگان می دهد با این سامانه پنل ارتباطی جدیدی بین سایت و کاربران خود آغاز کنید. برای فعال سازی همین حالا اقدام نمائید.

جهت ثبت نام به آدرس زیر مراجعه نمائید

sms5002.ir/register.php

این نظر توسط رزرو هتل با 50 درصد تخفیف در تاریخ 1392/02/25 و 15:59 دقیقه ارسال شده است


رزرو هتل شیراز ، کیش ، قشم ، مشهد و تمام نقاط با 50 درصد تخفیف

لینک رزرو هتل بشه به egardesh.com

شماره تماس : 021-44151435 و 44155227-021



مشاهده اطلاعات بیشتر در www.egardesh.com

سامانه رزرواسیون مهر

راحت ، ارزان و با اطمینان خرید کنید

این نظر توسط مهاجرت ويزا تور مسافرت صرافي در تاریخ 1391/08/09 و 22:11 دقیقه ارسال شده است

پيشنهاد ويژه مدير وبلاگ به بازديد كنندگان:



سايت مجله خبري ايراني مهاجريست بهترين سايت اطلاع رساني از آخرين اخبار و مقالات و بانك اطلاعات در ضمينه هاي:

1. راهنماي مهاجرت, شرايط مهاجرت و دريافت ويزا

2. معرفي تورهاي مسافرتي معتبر

3. معرفي صرافي هاي معتبر

4. معرفي مراكز اقامتي, هتلها, مراكز خريد و جاذبه هاي توريستي تمام كشورها

5. راهنماي اخذ بورس تحصيلي رايگان از كشورها

6. معرفي فرصت هاي سرمايه گذاري داخلي و خارجي

و هزاران مطلب و اخبار به روز در ارتباط با صنعت گردشگري و توريسم, آموزش, تجارت و ... در اختيار بازديدكنندگان قرار ميدهد.



حتما از اين سايت جذاب بازديد نماييد.

WWW.MOHAJERIST.COM


کد امنیتی رفرش
درباره ما
سلام به وب رئالی بات خوش آمدید. این وب مخصوص هواداران رئال است. برای تبادل بنر با ما بر روی لینک زیر کلیک کنید. AxGiG, تبادل بنر با ما
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بهترین تیم باشگاهی جهان کدام است؟
    بهترین بازیکن جهان کیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 30
  • کل نظرات : 11
  • افراد آنلاین : 8
  • تعداد اعضا : 6
  • آی پی امروز : 44
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 52
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 52
  • بازدید ماه : 76
  • بازدید سال : 1,655
  • بازدید کلی : 17,702