loading...
REAL MADRID
OBI بازدید : 128 چهارشنبه 08 شهریور 1391 نظرات (0)


لوکا Modric به عنوان یک بازیکن رئال مادرید ارائه شده است.در کرواسی هافبک مرکزی است...

 در وجود امیلیو Butragueño، کنفرانس مطبوعاتی خود را برای اولین بار به عنوان یک بازیکن رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو داد: "من افتخار دارم که در بزرگترین و بهترین باشگاه در جهان است. هر کس که من باید به عنوان یک بازیکن رشد است که در اینجا: بهترین مدیر و بهترین بازیکنان، آنها را قادر خواهد ساخت که من فوتبال من برای لذت بردن از. من بسیار شاد و خوشحال است. من نمی توانم صبر کنید تا شروع به بازی با این تیم به دلیل این است که یک چالش بزرگ برای من است. این بزرگترین چالش زندگی حرفه ای من است و من مطمئن هستم که من به جاه طلبی های من را برآورده. این یکی از شادترین روزهای زندگی حرفه ای من است. "بین المللی کرواسی صحبت در مورد چالش های او در این مرحله جدیدی از زندگی حرفه ای او با: "من می خواهم به یک مکان در سمت و من مجبور به کار سخت به انجام این کار است. این خواهد بود دشوار است، اما من آماده ام. من آمده ام تا به بازی فوتبال و بهبود هر روز. من خودم را چالش برنده غنائم با رئال مادرید است. این خواسته ها و چالش های شخصی من هستند. من در وسط پارک راحت ترین است و من امیدوارم که من می توانم یک نقطه در آن موقعیت، اگر چه من می تواند در موقعیت های دیگر بازی است. آن را به مدیر برای تصمیم گیری. من در وسط پارک راحت ترین. من افتخار می کنم به اینجا. این تیم تا به حال بسیاری از بازیکنان بزرگ است که این یکی از شادترین روز در زندگی ورزشی من است."این یک فرایند طولانی بوده است، اما من اینجا هستم در آخر: Modric همچنین در مورد مذاکرات و روند طولانی است که او قبل از تبدیل شدن به یک بازیکن رئال مادرید را تحمل سخن گفت. من خوشحال، افتخار و افتخار در بزرگترین و بهترین باشگاه در جهان است. من هیجان زده می شود در اینجا و من می خواهم برای شروع آموزش و بازی با این تیم را فورا. من مایل به انجام آنچه در آن طول می کشد. من می خواهم به بازی فوتبال و در تیم است. دشوار خواهد بود اما من فکر می کنم من با کیفیت را به بازی اینجا. آن را به مدیر برای تصمیم گیری من در بازی نقش دارند. من می خواهم برای یادگیری، بهبود هر روز، کمک به تیم همه چیز را به نفع خود و لذت بردن از فوتبال من ".جدید رئال مادرید بازیکن خط میانی مرکزی خود را به عنوان نوع زیر از فوتبالیست تعریف می شود: "در مرحله اول، من دوست دارم فوتبال فنی. در تاتنهام، من در مرکز پارک بازی کرد و خواهیم دید که چگونه مورینیو می خواهد به من استفاده کنید. من بازی خواهد کرد هر جا که او به من را و من تمام خواهد شد این تیم به منظور بهبود و بدست آوردن نتایج مناسب برای تیم است. این یکی از بهترین لیگ در جهان است و رئال مادرید بزرگترین باشگاه در جهان است. آنها را به حال بسیاری از بازیکنان بزرگ است که من افتخار دارم و با افتخار به اینجا. این یکی از شادترین روز در زندگی ورزشی من است. "هنگامی که در مورد وضعیت فیزیکی خود را مورد بازجویی، بازیکن رئال مادرید نشان داد: "این سخت است برای گفتن به خاطر من از دست رفته در دو بازی. من شده اند آموزش با مربی تناسب اندام تاتنهام، کار سخت و 25 دقیقه برای کرواسی ایفا کرده است. من امیدوارم که من فقط نیاز به چند بازی مناسب و رسیدن به سطح تناسب اندام اوج من و از من انتظار می رود رئال مادرید »است.Modric، شماره 19، مراجعه کننده به منافع تیم جدید خود را با امضای او نشان داده شده است و به احساسات او احساس وقتی که او متوجه "این همه قبل از مسابقات قهرمانی اروپا آغاز شده و هنگامی که من متوجه شدم که رئال مادرید می خواست به من را امضا خواهد کرد که می پوشند، من فکر می کنم که چنین باشگاه بزرگی بود با نشان دادن علاقه به من هیجان زده بود. شماره 19 را انتخاب کردم زیرا تعداد زیادی برای انتخاب از وجود دارد و آن است که یک شماره که می تواند من را به بهترین حد ممکن "باشد.در رابطه با سه بازی رسمی تیم جدید خود را ایفا کرده است، او خوشبین بود: "من به تماشای سه بازی و من تنها می توانم بگویم یک چیز: لیگ شروع می شود به همان اندازه مهم است که چگونه آن را به پایان می رسد. هنوز هم وجود دارد بسیاری از بازی های لیگ را به بازی و در حال حاضر حتی آغاز نشده است ما لیگ قهرمانان اروپا و یا مبارزات جام ".هنگامی که در مورد امکان ساخت اولین خود را چهارشنبه پرسیده، کروات اظهار داشت: "من احساس خوبی است. من هنوز هم باید با تیم آموزش و ارتباط با بازیکنان است. من آماده ام و آن را به مدیر که آیا من بازی یا نه. این یکی از بزرگترین بازی ها در فوتبال جهان "است.وی همچنین افزود که مورینیو، مدیر بهترین در جهان "، و بت فوتبال خود را:" بازیکنان مورد علاقه من Bobban، که یکی از بزرگترین بازیکنان کرواسی در تمام دوران بود، و توتی از رم، اما در Bobban خاص ".در نهایت و زمانی که در مورد تیم های سابق خود را پرسید، او گفت: "من می توانم بگویم که من بسیار سپاسگزار به تاتنهام. من به مدت چهار سال فوق العاده وجود دارد و من از هر دقیقه لذت بردم. من می خواهم برای تشکر از هر کسی که زندگی را آسان تر برای من و خانواده ام در لندن ساخته شده است. هیچ احساسات سخت وجود دارد تا آنجا که به من مربوط است. من فصل تازه ای در زندگی من آغاز شده است. من فقط می توانم قدردانی من به تاتنهام ابراز و من خوشحال هستم که این امر شده است به این نتیجه رسید که من آن را برای رئال مادرید به امضا ".

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سلام به وب رئالی بات خوش آمدید. این وب مخصوص هواداران رئال است. برای تبادل بنر با ما بر روی لینک زیر کلیک کنید. AxGiG, تبادل بنر با ما
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بهترین تیم باشگاهی جهان کدام است؟
    بهترین بازیکن جهان کیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 30
  • کل نظرات : 11
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 6
  • آی پی امروز : 19
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 21
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 21
  • بازدید ماه : 45
  • بازدید سال : 1,624
  • بازدید کلی : 17,671