loading...
REAL MADRID
OBI بازدید : 143 سه شنبه 14 شهریور 1391 نظرات (0)


پخش کننده همه کاره،...

پخش کننده همه کاره، که خارج از غرفه را برای کار خود را در خط میانی، Essien می پیوندد تا با مورینیو دوباره پس از همکاری با یکدیگر در چلسی. این فوتبالیست آفریقایی نشان داد که او رابطه خوبی با مربی رئال مادرید است که او قصد دارد تا برای تیم مفید از دقیقه بسیار برای اولین بار در مصاحبه برای Realmadrid.com و Realmadrid TV: "مورینیو به من به خوبی می داند و می داند که، برای کمک به این تیم، من حاضر به بازی در هر موقعیت است. من همیشه آماده خواهد شد زمانی که مربی می خواهد من را به بازی. "
خوش آمدید، شما مشتاق برای شروع؟
من بسیار هیجان زده و خوشحال می شود. رئال مادرید یک باشگاه بزرگ است و من بسیار خوشحالم برای پیوستن به این باشگاه است.
آن چه بود در روز است که شما را امضا می خواهم؟
همه چیز خیلی سریع اتفاق افتاد. در بعد از ظهر جمعه من در اتاق هتل بود که من یک تماس از مورینیو. او پرسید: اگر من می خواستم برای آمدن به رئال مادرید است. من در مورد آن حتی فکر می کنم، بلافاصله گفت: بله.
شما را "پدر" خوزه مورینیو، چرا؟
از آنجا که او مثل یک پدر به من است. من او را به خوبی می دانیم. او می داند چه من قادر می باشد. تجربه من از کار کردن با او فراموش نشدنی بود و من خیلی خوشحال هستم به این فرصت های جدید برای کار کردن با او.
آنچه در آن است مثل کار تحت مورینیو؟
او بسیار قوی است و راه بزرگ از برخورد با بازیکن خود را. او می داند که چگونه می توانید بیشتر از هر یک از آنها است. او با بازیکنان خود بسیار مهربان است و همه آنها او را دوست دارم. این است لذت بخش را به کار کردن با او است.
همچنین شما می توانید برخی از خاطرات بسیار خوبی از مورینیو را از زمین فوتبال دور است. آیا این درست است که شما دو نفر به غنا رفت با هم؟
این سفر به غنا بسیار با او بود. ما رفت و برای کمک به موسسه خیریه کودکان. در غنا آنها او را میپرستم و همه بچه ها بسیار خوشحال برای لذت بردن از شرکت او.
تطبیق پذیری شما به شما اجازه می دهد تا در خط میانی بازی می کند، اما همچنین در مرکز مواضع بازگشت به عقب و راست، شما را در زمان حال به صحبت کردن با مورینیو در مورد موقعیت او شما را در بازی؟
نه، من مجبور به صحبت کردن با او در مورد آن. او به من خیلی خوب می داند و می داند که، برای کمک به این تیم، من حاضر به بازی در هر موقعیت من همیشه آماده خواهد شد زمانی که مربی می خواهد من را به بازی.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سلام به وب رئالی بات خوش آمدید. این وب مخصوص هواداران رئال است. برای تبادل بنر با ما بر روی لینک زیر کلیک کنید. AxGiG, تبادل بنر با ما
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بهترین تیم باشگاهی جهان کدام است؟
    بهترین بازیکن جهان کیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 30
  • کل نظرات : 11
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 6
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 6
  • بازدید ماه : 30
  • بازدید سال : 1,609
  • بازدید کلی : 17,656