loading...
REAL MADRID

OBI بازدید : 195 دوشنبه 06 شهریور 1391 نظرات (0)


رئال مادرید مقابل ختافه (2-1) تضعیف به شکست ...

در یک مسابقه که در آن نسبت به حریف خود را در طول نیمه سرگرم کننده برای اولین بار بود که در آن می تواند از 0-1 به گونزالو ایگواین به اتاق پانسمان با سرب بزرگتر رفتههدف. با این حال، سفید پوستان به اتمام برساند مسابقه شد و با تعجب به دو هدف در ضد حمله در نیمه دوم به ثمر رساند.

سفید پوستان تیم برای دیدار مقابل ختافه، مارسلو، خانم، دی ماریا و ایگواین که در مسابقه Supercup بازی در کمپ نو است. مورینیو انتخاب شده Pipita و کریستیانو رونالدو، مترادف با اهداف زمانی که آنها با آن روبرو ختافه است. طرف خانه، تقویت با بازیکنان با کیفیت مانند ژاوی تورس یا Lafita، همیشه با مبارزه بیشتر بازی در هنگام بازی در مقابل همسایگان خود است. این بدان معنی است که در اولین لحظات از مسابقه، هر دو تیم به اشتراک گذاشته در اختیار داشتن توپ، با این حال رئال مادرید نگاه خطرناک تر از تیم در حمله است. شوت از راه دور توسط رونالدو در دقیقه 3، که رفت و بیش از crossbar مویا، شد و سپس سه دقیقه بعد از لحظه ای بحث برانگیز برای اولین بار از این بازی شده است. ژابی آلونسو بازی یک پاس ایگواین، که توسط ابراهیم در این منطقه آورده شد، مرتکب مجازات، با این حال پرز Lasa متوجه آن را در این راه نیست.
پس از این دوره از عدم قطعیت، رئال مادرید در زمان نگه دارید به طور کامل از مسابقه و شروع به نشان دادن سرعت این تیم است. خانم در زمان کنترل خط میانی و snuffed ژاوی تورس و Lafita، سرقت و دوره نقاهت توپ. حرکت دی ماریا، بازی در جناح راست، یک تهدید دائمی برای دفاع ختافه تحت الشعاع مهارت سفید پوستان بود. در دقیقه 16، اوزیل می تواند قرار داده اند این تیم پیش رو بعد از یک حرکت تماشایی، که شامل دو یک دو با رونالدو، اما شوت او تقریبا از درون goalmouth توضیح ضربه نوار صلیب سمت خانه.
رئال مادرید تا کنون تحت سلطه بود برخورد. هرگاه ختافه اقدام به حمله متقابل آنها جفت از راموس و آلبیول در جلسه مواجه شد. Valencian نشان داد خود را به چالش. هدف رئال مادرید می تواند توسط همه کسانی که حضور در سالن بزرگ حس می شود. محاصره میوه بعد از نقطه نیمه راه از نیمه اول با مته سوراخ. 27 دقیقه زمانی که خانم دیگر توپ را در خط میانی به بهبود است که او را به دی ماریا تصویب گذرانده بودند. این بازیکن آرژانتینی، یک بار دیگر نشان عالی خود را دید فوتبال پاس اندازه گیری شده را به این منطقه به همکار هموطن خود را ایگواین، که کنترل توپ بی نقص برگزار شد، چالش از الکسیس و رفت مویا گذشته برای قرار دادن توپ در پشت خالص بازی و نمره 0-1.
هدف گرسنگی را برای اهداف در آنچه باقی مانده از نیمه اول رئال مادرید راضی نیست، و نه ذهنیت ختافه آن را تغییر دهید. بازیکنان لوئیس گارسیا ادامه داد: برای حریف خود را صبر کنید تا لغزش به منظور ایجاد شانس. اختیار داشتن آن گفت: 26 تا 74٪ است. با این حال، آنها کاسیاس، که یک تماشاگر صرف دردسر. بهترین شانس ختافه هدر توسط ابراهیم که گسترده ای در دقیقه 34 رفت بود. رونالدو، از یک ضربه آزاد مستقیم، می تواند دو برابر سرب قبل از شکستن، اما شات قدرتمند خود را با دروازه بان ختافه پاک شد.
پس از آن، بازیکنان مورینیو، که سزاوار بهتر شانس تا آن نقطه، توسط دو حرکت جدا شده ختافه شگفت زده شدند. اول، ضربه آزاد از جناح چپ توسط Barrada در دقیقه 52، که توسط Varela از دسترس کاسیاس به عهده گرفته است. ختافه در حال حاضر طراحی شد و این بازی تنها با شات اول خود را بر روی هدف است. دوم، در دقیقه 75، با وجود رئال مادرید که در کنترل کامل توپ آمد. Colunga بود که جایگزین دقیقه Miku قبل، با ختافه در نیمه خود گیر کرده است، عبور از ژاوی تورس و کنترل خود را دریافت کرد، با کمک از دست خود، او را قادر به راه اندازی یک ضد حمله که با تیراندازی Barrada گذشته کاسیاس به پایان رسید به نمره 2-1.
سفید پوستان در محوطه جریمه حریف خود را با به راحتی با نزدیک شدن است، اما می تواند پاس نهایی را پیدا کند. به با بنزما، Callejón و Morata، مورینیو 3 تغییر در نیمه دوم، به همراه کریستیانو رونالدو و ایگواین در حمله، سفید پوستان داد آن همه چیز را، اما آن بود به روز خود را نه و فقدان دقت را تکذیب کرد آنها فرصت گرفتن هر نقطه از سالن بزرگ است. در زمان اضافه شده، بازی در زمان به نوبه خود عجیب و غریب با پرز Lasa ارسال Coentrao، که بر روی نیمکت نشسته بود.
در حال حاضر ما به چهارشنبه و پا بازگشت Supercup در برابر بارسلونا، که در آن برنابئو بار دیگر خواهد بود قطعی برای سفید پوستان در جهت آنها را به نفع خود به عنوان اول خود را از این فصل نگاه کنید.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سلام به وب رئالی بات خوش آمدید. این وب مخصوص هواداران رئال است. برای تبادل بنر با ما بر روی لینک زیر کلیک کنید. AxGiG, تبادل بنر با ما
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بهترین تیم باشگاهی جهان کدام است؟
    بهترین بازیکن جهان کیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 30
  • کل نظرات : 11
  • افراد آنلاین : 8
  • تعداد اعضا : 6
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 8
  • بازدید ماه : 32
  • بازدید سال : 1,611
  • بازدید کلی : 17,658