loading...
REAL MADRID
OBI بازدید : 142 چهارشنبه 08 شهریور 1391 نظرات (0)

روش بزرگ، مروری بسیار عالی بازی، رهگذر بزرگ، خلاق، بی سر و صدا، با توانایی بازی موقعیت های مختلف در مرکز میدان ...

 موقعیت های مختلف در مرکز میدان ... آن است که هیچ جای تعجب نیست، با این همه فضائل که خوزه مورینیو تا به حال برنامه ای برای لوکا Modric ... در گذشته، او در اینجا. رئال مادرید پلیر بسیار شدید پس از یک روز که خیلی زود با معاینه پزشکی آغاز شد، از امضای قرارداد، و ارائه خود، زمان را برای Realmadrid.com و Realmadrid TV قبل از ملاقات با هم تیمی های جدید خود را در جلسه بعد از ظهر آموزش. کرواسی با بسیاری از جاه طلبی می رسد: "این باعث افتخار من است و آن را یک افتخار بود که بخشی از تیم رئال مادرید و من آماده به صورت بزرگترین چالش زندگی حرفه ای من است. من امیدوارم که بسیاری از عناوین برنده شدن ما با هم در سال های آینده است. "خوش آمدید. تصور می کنم شما باید بسیار هیجان زده در مورد اینکه بهترین باشگاه در جهان امضا شده است.بله، من بسیار خوشحالم که قادر به در بهترین و بزرگترین باشگاه در جهان، پر از بازیکنان تماشایی با بهترین مربی جهان است ... من نمی تواند از آنها بخواهید برای هر چیزی بیشتر. من بسیار، بسیار خوشحال است.به من بگو که چگونه در 24 ساعت گذشته برای شما بوده است ... کاملا گیج کننده است؟بله، آنها بودند. هر دقیقه منتظر بود تا یه اتفاق ... در نهایت آن را اتفاق افتاده است شب گذشته است. هنگامی که به آنها اجازه دهید من می دانم ... من نمی تواند توضیح دهد که چگونه من احساس. من بسیار خوشحالم که به اینجا.این یک دوره جدید برای رئال مادرید، آغاز می شود که فصل به عنوان قهرمان، پس از یک کمپین پر از موفقیت و سوابق قبلی. چه آن را به شما معنی برای آمدن به اینجا در این زمان هیجان انگیز؟این یعنی یک معامله بزرگ به من، زیرا همانطور که گفته ام، آن را به یک باشگاه بزرگ است. فصل گذشته بسیار عالی بود، و آن را احتمالا به تکرار این سال نیز وجود دارد که به عنوان قهرمانان. این باشگاه است که همیشه برای تمام عناوین ممکن مبارزه است. این باعث می شود من افتخار است و در آن افتخار است که به عنوان یک بخشی از این باشگاه است. امیدوارم که قادر به کمک به تیم حداکثر تعداد از غنائم را به نفع خود.خوزه مورینیو برای بستن این معامله انجام شد. بهترین مربی جهان مصمم به شما ثبت نام به چه معنی است؟این باور نکردنی برای یک مربی خوب را به من می خواهم. بیشتر چه، من مایل بود تا آخرین روز صبر کنید به منظور در اینجا. من مدیون او همه چیز است و من واقعا می خواهم برای او و برای تیم بازی.شما رو به هیجان انگیز بار در زندگی حرفه ای خود را، اما بدون شک، شما نیز در پشت خاطرات خوب در تاتنهام را ترک ...البته. من به مدت چهار سال باور نکردنی وجود دارد. من می خواهم برای تشکر از هر کس که در این باشگاه، از افرادی که من در لندن کمک کرد، در باشگاه تاتنهام، من می خواهم برای تشکر از طرفداران، به خاطر آنها مرا درمان می شود بسیار خوب، آنها به من محبت و احترام زیادی ... این بود احساس متقابل است. من می خواهم برای تشکر از هم تیمی های من بیش از حد. به لطف آنها را من در اینجا در حال حاضر، و با تشکر از تاتنهام به عنوان یک باشگاه و همچنین. من فقط خاطرات خوب از بیش از وجود دارد.اجازه دهید بحث در مورد تاریخ خود را قبل از تاتنهام. چگونه شما را در دینامو زاگرب و وقت خود را در لیگ بوسنی آغاز شده است؟من به دینامو زاگرب آمد زمانی که من 15 ساله بود و من به مدت دو سال در دسته های پایین تر، زمانی که من 17 سالم بود من به بوسنی رفت، قرض داده شده به بازی در لیگ بوسنی در Zrinjski. من صرف یک سال وجود دارد و من موفق به کسب جایزه بهترین بازیکن 18 ساله در سال است. پس از آن من رفت و برگشت به دینامو زاگرب و آنها فرستاده من در وام دوباره به Zapresic، یک باشگاه در کرواسی، جایی که من نیمی از یک سال بود، و سپس بازگشت به دینامو، جایی که من به مدت سه سال و نیم است. من موفق به کسب عناوین و غنائم. این مرحله خوبی بود.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سلام به وب رئالی بات خوش آمدید. این وب مخصوص هواداران رئال است. برای تبادل بنر با ما بر روی لینک زیر کلیک کنید. AxGiG, تبادل بنر با ما
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بهترین تیم باشگاهی جهان کدام است؟
    بهترین بازیکن جهان کیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 30
  • کل نظرات : 11
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 6
  • آی پی امروز : 28
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 32
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 32
  • بازدید ماه : 56
  • بازدید سال : 1,635
  • بازدید کلی : 17,682