loading...
REAL MADRID
OBI بازدید : 180 جمعه 03 شهریور 1391 نظرات (0)


خوزه مورینیو در اتاق مطبوعاتی پس از بازی Supercup در کمپ نو ظاهر شد.مربی پرتغالی از بازی مقابل بارسلونا به شرح زیر تجزیه و تحلیل: "من نیمه اول برخوردار نیستند. گاهی اوقات شما در بازی راه شما نمی خواهید. حریف تا به توانایی برای تغییر طرح بازی شما باید و بارسلونا بود که در نیمه اول. آنها تحت فشار به خوبی و اجازه ندادند که ما بازی. ما به خوبی دفاع و ما را اشغال مواضع دفاعی، اما بارسلونا بهتر بود. ممکن است به نظر می رسد هر چند آن را به عنوان یک طرح دفاعی بود، اما از آن نبود و ما می دانیم که در نیمه دوم نشان داد، که در آن ما به بازی به طور کامل متفاوت است.


بقیه مطلب در ادامه مطلب

"او با بازی بسیار خوب: مربی رئال مادرید با چگونگی Callejón ایفا کرده است خوشحال بود. او در نیمه اول تاثیر زیادی در بازی تهاجمی نیست، چرا که مخالفان با بازی در خط میانی اما او در نیمه دوم بازی بسیار خوبی است. او کار خود را و راه اندازی مسابقه به طوری که دی ماریا در بازی های مختلف به نظر می رسد. من می خواستم برای دیدن Callejón در یک مسابقه مهم مانند این. او یک جایگزین بسیار خوب به نظر من است و او نشان داده است که او می تواند در رقابت با بقیه بازیکن تیم برای اولین بار به. او با بازی بسیار خوب ".

پرتغالی در مورد تصمیم خود را برای ترک کاکا در مادرید خواسته شده بود: "ما 18 بازیکن را برای این بازی به ارمغان آورد، به علاوه Morata و Nacho، در مورد هر چیزی که در گرم کردن اتفاق افتاد. اما او در برنامه من قابلیت نیست. من می دانستم که اگر من نیاز به تغییرات حمله به من بود ایگواین و دی ماریا، من Granero و خانم برای خط میانی و دو مدافع، مارسلو و Varane بود، اگر من نیاز به هر گونه تغییرات دفاعی. کاکا در برنامه من قابلیت نیست ".

در نهایت، مورینیو در مورد تاثیر گرما در بازی و تصمیم داور برای گل اول بارسلونا صحبت کرد: "هر کس با گرما است. نه تنها ما، و به همین دلیل است که ما در فصل قبل در آب و هوای بیشتری به سر برد. ما همچنین با بازی در هفته گذشته است. در نیمه دوم این تیم بازی کرده است به طور کامل متفاوت است. با وجود این واقعیت است که باید آن را به من نگران، من لذت می برد هر سه تیم. من دوست دارم گل اول بارسلونا را نداشت چرا که این یک اشتباه جدی از سیم بان بود اما این مهم نیست. من نمی خواهم به انتقاد از تصمیم گیری های مهم از بازی است. من در تلاش برای بحرانی در طول فصل و کمتر از آن برای بازی دوم "است.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سلام به وب رئالی بات خوش آمدید. این وب مخصوص هواداران رئال است. برای تبادل بنر با ما بر روی لینک زیر کلیک کنید. AxGiG, تبادل بنر با ما
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بهترین تیم باشگاهی جهان کدام است؟
    بهترین بازیکن جهان کیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 30
  • کل نظرات : 11
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 6
  • آی پی امروز : 24
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 28
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 28
  • بازدید ماه : 52
  • بازدید سال : 1,631
  • بازدید کلی : 17,678