loading...
REAL MADRID
OBI بازدید : 172 دوشنبه 13 شهریور 1391 نظرات (0)


رئال مادرید در استراحت بین المللی...

رئال مادرید در استراحت بین المللی با آنچه که آنها نیاز به انجام می رسند. سفید پوستان امن دوم خود را پیروزی متوالی در برابر گرانادا و برجسته ترین رویداد در هفته که در آن عنوان برای اولین بار از این فصل بلند. کریستیانو رونالدو، با بریس که او را طول می کشد تا 150 گل در مسابقات رقابتی به عنوان بازیکن رئال مادرید، ایگواین و معادل پرتغالی به عنوان بهترین گلزن سفید پوستان این کمپین، دیدم یک تیم است که به ندرت مشکل کاسیاس. سفید پوستان در عرصه دوباره در 13 روز در Pizjuán سانچز.
رئال مادرید، با وضعیت جدید خود را به عنوان اسپانیایی سوپر جام قهرمانان، نشان می دهد در برابر گرانادا قرار داده است. آنها با Modric، ساخته شده است که برای اولین بار خود را چهار روز پیش، در خط شروع تا. بنزما و Callejón دو تغییر دیگر به این تیم پس از بازی مقابل بارسلونا بود. سفید پوستان رفت و به تسلط، ابتکار عمل و آن را به پاک کردن آنها نمی خواست به صبر کردن برای پیروزی به آنها آمده است. هدایت رئال مادرید ژابی آلونسو استادانه و هوش کرواتی بین خطوط، تا به حال فرصت اولیه برای باز کردن به ثمر رساند. این تقویت برای اولین بار از این فصل که فرصت با خارج از پای خود را، یکی از تخصص خود را ایجاد بود، به تصویب رسید به Callejón. بازیکن آکادمی می تواند Toño در یک در یک در دقیقه 4 ضرب و شتم نیست.
رونالدو در زمان بر باتوم از Callejón و تا به حال دو احتمال متوالی در مقابل هدف. این فقط یک اخطار از آنچه بود برای آمدن به. در واقع، هدف اول از مسابقه در نتیجه یک همکاری بین این دو بود. پرتغالی از بازیکن آکادمی در منطقه زد و با استفاده از پاس خود را برای به دست آوردن یک شگفتی شات از یک زاویه تنگ است که کوتاه اینیگو لوپز و به پایان رسید تا رفتن را از طریق پاها از Toño در دقیقه 26. هدف ششم پرتغالی، و بعد از آن چه خواهد بود 7 خود را، در برابر دروازه بان در تیم بازدید از آخرین آلیکانته سه بار به برنابئو. بنزما با دو پاس از مارسلو، تا به حال شانس خود را برای افزایش سرب، اما در دقایق 32 و 44، هر دو شانس، خاموش شد هدف. سفید پوستان بیشتر فرصت قبل از استراحت بود، اما شات از رونالدو، که در به در دنبال دوم خود شد، توسط Toño را نجات داد.
دو هدف و شانس بیشتر پس از شکستدی ماریا برای Callejón پس از استراحت، آمد و شروع به حرکت است که در دوم تیم در دقیقه 53 به پایان رسید. یک پاس با خارج پا از آرژانتین رونالدو مجموعه ای نمره روشن بریس برای اولین بار خود را از این فصل و نمره 150 هدف خود را به عنوان یک بازیکن رئال مادرید است. پرتغالی مورد نیاز دو تلاش برای انجام این کار پس از یک توقف بزرگ از Toño از ضربه اول خود را. سه دقیقه بعد و قبل از اینکه توسط اوزیل جایگزین Modric تا به حال شانس به نمره به هدف اول خود را به عنوان بازیکن سفید پوستان، اما شات 56 دقیقه خود را به هدف توسط چند اینچ از دست رفته است.
رئال مادرید تا به حال استفاده در رتبه بندی و با نیم ساعت تا پایان مسابقه، و یک مزیت عددی پس از ارسال خارج از بورخا گومز برای دو جرائم کارت زرد (14th و 60). خطا که منجر به احتیاط دوم سمت چپ کریستیانو رونالدو دروغ گفتن بر روی زمین. پرتغالی، به وضوح در درد، میدان را ترک پنج دقیقه بعد به تشویق. دلیل خوب است. دو اهداف و نقش خود را در این حرکت که منجر به ارسال بازیکن گرانادا امضا کردن یک بازی خوب برای پرتغالی. جایگزین او گونزالو ایگواین و آرژانتین مورد نیاز تنها 11 دقیقه را به شکل استثنایی خود را نشان می دهد. عبور از بنزما کاملا وزن منجر به ال Pipita قرار دادن توپ در پشت خالص در هدف خالی در دقیقه 76. هدف چهارم بازیکن رئال مادرید، به ارمغان می آورد که او را با کریستیانو رونالدو به عنوان بهترین گلزن این تیم در این فصل، و دور کردن از یک هفته است که در آن سفید پوستان دو برد متوالی و موفق به کسب عنوان اول از این فصل برابر است.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سلام به وب رئالی بات خوش آمدید. این وب مخصوص هواداران رئال است. برای تبادل بنر با ما بر روی لینک زیر کلیک کنید. AxGiG, تبادل بنر با ما
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بهترین تیم باشگاهی جهان کدام است؟
    بهترین بازیکن جهان کیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 30
  • کل نظرات : 11
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 6
  • آی پی امروز : 23
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 26
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 26
  • بازدید ماه : 50
  • بازدید سال : 1,629
  • بازدید کلی : 17,676