loading...
REAL MADRID
OBI بازدید : 144 دوشنبه 06 شهریور 1391 نظرات (0)


رئال مادرید بریده تا پیروزی خود را در لیگ برای اولین بار از این فصل در برابر بارسلونا که 3-2 در مورد ضرب و شتم قرار گرفتند. بسته بندی شده خارج استادیوم دی استفانو آلبرتو Toril با پیروزی...

تیم رزرو سفید پوستان راضی بود: "من فکر می کنم ما در یک تلاش بزرگ قرار داده است و واقعا به خوبی دفاع شده است. ما شانس بسیار کمی در مقابل یک حریف بزرگ بارسلونا B واگذار کرد. رویکرد ما به بازی بسیار خوبی بود و عملکرد ما واقعا چشمگیر بود ".

مدیر سفید پوستان را در اظهارنظر در مورد عملکرد داور از بازی کشیده نمی شود. "من می توانم عملکرد داور ارزیابی نمی کند چرا که من از حوادث را نمی بیند. هر کس کار خود را می کند و من در هیچ موقعیتی برای سنجش هستم ".

در رابطه به بحث در مورد عدم به جلو در پیراهن، Castilla نشان داده است که به اندازه کافی وجود دارد و Toril برجسته کار از دانش آموزان خود را: "ما بازیکنان بسیار سریع در خارج و در صف مقابل و ما باید بیشتر از این است. ما را به نفع خود در اختیار داشت و شکستن سرعت است و این جنبه از بازی که ما سوء استفاده قرار گیرد و همچنین، در نیمه اول، ما شانس زیادی و ما چند در نیمه دوم بود ".

او همچنین اظهار نظر در یکی از اضافات جدید به تیم Fabinho، که او معتقد است که در حال حاضر به پیراهن حل و فصل: "من فکر می کنم او در حال انجام یک کار خوب برای تیم است. متوجه شد که سخت در آغاز به خاطر او از خارج آمدند و او تا به حال به وفق دهند، او را به عنوان کمی ترس بود. او در حال حاضر خود را بیان، او به حل و فصل کردن و بهتر و بهتر شده است.

در نهایت، او به ستایش یکی از ستاره Castilla، Jesé رودریگز: "چه بیشتر می تواند شما را در مورد Jesé می گویند؟ او یک بازیکن بزرگ با استعداد فوق العاده ای است. او به تداوم بیشتر را در بازی داشته باشند، اما زمانی که او می شود توپ او به همه چیز باور نکردنی و همه او نیاز به انجام در پیشرفت نگه دارید و این چیزی است که ما امیدواریم او را انجام خواهد داد "

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سلام به وب رئالی بات خوش آمدید. این وب مخصوص هواداران رئال است. برای تبادل بنر با ما بر روی لینک زیر کلیک کنید. AxGiG, تبادل بنر با ما
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بهترین تیم باشگاهی جهان کدام است؟
    بهترین بازیکن جهان کیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 30
  • کل نظرات : 11
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 6
  • آی پی امروز : 31
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 35
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 35
  • بازدید ماه : 59
  • بازدید سال : 1,638
  • بازدید کلی : 17,685