loading...
REAL MADRID
OBI بازدید : 175 دوشنبه 13 شهریور 1391 نظرات (0)


خوزه مورینیو...

خوزه مورینیو، به ظاهر رسانه ها پس از پیروزی برابر گرانادا ظاهر شد. وضعیت مربی رئال مادرید با پیراهن برای فصل 2012/13 تجزیه و تحلیل: "ما یک تیم از بازیکنان بیرون از محیط 20 و سه دروازه بان Nacho بخشی از تیم اول خواهد بود Morata، عیسی و Nacho می توانید با Castilla بازی، اما. آنها بازیکنان تیم اول است. همه آنها به ما راه حل را، و همه آنها با ما به گزینه های همه آنها مهم هستند به تیم چرا که ما یک تیم کاهش می یابد ".
مربی تیم قهرمان سوپر جام اسپانیا ارائه ارزیابی خود را از نحوه بازی رفت: "من مانند راه این تیم با بازی، ما تا به حال کمی جاه طلبی و سرعت بسیار زیاد و یا شدت یک هفته یک فضای بسیار کوتاه است. زمان برای رسیدن به چیزی است که اگر شما آن را در مقایسه با مناطق دیگر در جامعه است و ما را به استفاده مناسب از زمان ما این است که به اندازه کافی برای برنده شدن نیست، ما باید به بازی بهتر از ما بود. "
مربی 'سفید' می خواهد به همان سطح از تعهد شده توسط این تیم در بازی مقابل بارسلونا ارائه شده در هر مسابقه: "من دیده ام یک تیم است که به محدودیت های خود را مقابل بارسلونا از دقیقه اول، اما در لیگ بازی اند انجام می شود نه به طوری که. این است دشوار برای توضیح اینکه چرا. این چیزهایی که من دارند به شکل خارج و کار بر روی. جاه طلبی این تیم و انگیزه هستند به عنوان بالا به عنوان آنها می تواند باشد و فصل تاریخ و زمان آخرین ما می خواست به اهداف نمره بیشتر نیست و کشتن بازی خاموش به عنوان اوایل به عنوان امکان پذیر است. اگر ما به ثمر رساند هدف ما می خواست به رفتن و دریافت دوم. من نیست می توانید می گویند که هر بازیکن 1 به حال بازی بد و یا نشان داد نگرش بد، دلیل آن است که واقعی نیست، اما من می خواهم بیشتر. تیم به کار سخت تر و شدت بیشتر، به همین دلیل است که من خوشحال هستم. "
مورینیو صحبت در مورد Modric، که اولین بازی خود را به عنوان شروع کننده بازی های انجام شده: "من خوشحال است که او در یک وضعیت جسمانی قادر به بازی در موقعیت های دیگر نمی باشد، بنابراین او زمان کمی بیشتر طول می کشد به بازیابی و کار نمی کند بیش از حد سخت در دفاع از او به مدت 45 یا 60 بازیدقیقه بود که برای او خوب است. در حال حاضر او خواهد بود که تیم ملی است و آن را خوب خواهد بود اگر او نگه می دارد بازی. امیدوارم خوش شانس ما خواهید بود و او را به مقدار زیادی از زمان زمین چرا که او تا به حال یک مدت زمان طولانی و بدون بازی است، اما به یک عملکرد خوب در برابر بارسلونا بود و آن را سخت به بازی امروز بهترین های خود را زمانی که تیم خود را به خوبی بازی نکرده است. "
او نیز تا به حال چند کلمه ای برای گفتن در مورد سفید پوستان آخرین امضاء، Essien: "او در امانت است، او نمی دانست چه او که قرار بود به خارج شدن از آن، او را کمی در تاریکی آمد، با این امید از کمک ، مفید باشد و به منظور تلاش برای رئال مادرید قادر خواهد بود به او را در پایان فصل برای من آن است که یک حرکت فوق العاده برای این باشگاه است. " نام دیگری که در کنفرانس مطبوعاتی اشاره شد کاکا: "نه او و نه هیچ کس دیگری امروز مرده است وزن ما در جهت دیگر، بنزما، Callejón رفت، Modric ایفا کرده است و ما نیز می خواستم به برخی از ثبات به کسانی که بازی در برابر بارسا سه که از چپ شد انتخاب اول بود، اما یک زمان وقتی که کاکا یک گزینه خواهد بود. "
مورینیو از تغییرات به پیراهن ساخته شده در بازار نقل و انتقالات: "من به تکرار به نظر من در مورد این رئیس جمهور، مدیر عامل و هیئت مدیره این دوره انتقال تا به عنوان مثال به جامعه بوده اند، نشان دادن احترام به وضعیت اقتصادی و اجتماعی است. اروپا، هزینه های کمتر نسبت به ما به دست آورده اند و انجام دو معاملات فوق العاده با خانم و Granero. آنها در سال آخر قرارداد خود بودند و در ماه ژانویه به آنها می توانستند با دیگر باشگاه مذاکره شده است. آنها می توانند تبدیل کردن معاملات تجدید است و می تواند در سمت چپ انتقال رایگان. ما تا به حال از هوش و فراست را به بیشتر از دو بازیکن که می خواستم به تجدید است. "
در نهایت، زمانی که مورد عملکرد اپوزیسیون مورینیو ستایش گرانادا و Anquela خواسته: "آنها یک تیم با یک مربی خوب است و آنها به خوبی سازمان یافته، آنها را در سطح بالای فوتبال تیم خود می تواند بازی خوب و یا بد، با بیش. یا استعداد کمتر، اما همیشه آنها سازمان یافته و می دانم که چه چیزی را در این زمینه انجام دهد. آنها می دانستند که تا به حال بازی یک بازی دفاعی په په و مارسلو بازی خوبی و آنها را از هدف دور نگه داشته و هنگامی که ما گل دوم برای آنها سخت تر می شد، اما من فکر می کنم که آنها را انجام خواهد داد تا در پایان است. "

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سلام به وب رئالی بات خوش آمدید. این وب مخصوص هواداران رئال است. برای تبادل بنر با ما بر روی لینک زیر کلیک کنید. AxGiG, تبادل بنر با ما
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بهترین تیم باشگاهی جهان کدام است؟
    بهترین بازیکن جهان کیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 30
  • کل نظرات : 11
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 6
  • آی پی امروز : 32
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 36
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 36
  • بازدید ماه : 60
  • بازدید سال : 1,639
  • بازدید کلی : 17,686